sobota, 19 sierpnia 2017

15 faktów o mnie, właścicielce Luny :)

Ostatnio pisałam kilka faktów o Lunie, czas na mnie. :D

1. Nazywam się Roksana
2. Na drugie imię mam Laura
3. mam dwóch braci.
4. marzy mi się owczarek staroniemiecki, wilczasta suczka.
5. Moimi ulubionymi psimi sportami są: IPO i frisbee
6. Bardzo podobają mi się kundelki w typie szorstkowłosych terrierów.
7. Jeżdżę konno i chodzę na siłownię.
8. Interesuje się pole dance i prawdopodobnie będę chodzić na treningi pole dance.
9. Jestem wegetarianką od 01.01.2017r.
10. Mam jedną przyjaciółkę od 10 lat.
11. Mam raczej więcej kolegów niż koleżanek, moim zdaniem koledzy są lepsi. :P
12. W pierwszych kontaktach jestem meeega nieśmiała.
13. Mam około 170 wzrostu.
14. Jestem raczej wredną osobą, śmieszek ze mnie, uwielbiam towarzystwo i moich znajomych. :D
15. Urodziłam się 27 lutego.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz