sobota, 8 lipca 2017

Moje ulubione rasy psów

  1. Owczarek niemiecki użytkowy
 Kocham patrzeć na te psy kiedy pracują. Uwielbiam w nich chyba wszystko, budowa, charakter,  zaangażowanie w pracy.
 Gdybym mogła mieć użytka, byłaby to sunia o imieniu Szila
 




  2. Owczarek staroniemiecki
 Zakochałam się w tej rasie kiedy zobaczyłam Grande Guido z hodowli Nilaboss.
 Po nim chciałabym mieć malucha. Już mam wybrane imię: Diuna.




 3. West Highland White Terrier
 Moje pierwsze psy.
 Miałam dwie suczki tej rasy, bardzo mądre białaski, ale jak to terriery, bywają uparte.
 Niestety obie umarły w młodym wieku.

  




 4. American Pit Bull Terrier 
 Rasa nieuznana przez FCI.
 Psy uznane za agresywne, ja myślę całkiem inaczej, szkoda ze moi rodzice uważają te psy za  bestie.




  Jak pewnie zauważyliście, moimi ulubionymi psami to owczarki i terriery.
  Mam nadzieje że kiedyś będę miała dom pełny właśnie tych psów. :)

 *Źródła zdjęć: google grafika*
 *Zapraszamy na fp Luny: Niebieskooka Luna
 *Instagram: Luna_mix_terrier*







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz