środa, 1 marca 2017

Luna

                                                                      Hej! :)

            Jestem Luna, urodziłam się 25.05.2016 roku w Rabce Zdrój. U mojej właścicielki jestem od               12.08.2016 roku.
 


     Moja Pani znalazła ogłoszenie o mnie na OLX, podobno w rodzinie pies był planowany, ale ze            schroniska, aczkolwiek mój urok osobisty zrobił swoje. ;)


   



   Jestem radosną, małą, troszkę terrierowatą sunią.
   Mam piękne niebieskie oczy oraz karmelowe uszy.


                                                        fot. Ania Filipiak

 Moja Pani (Roksi) uczy mnie głównie sztuczek, chciała trenować ze mną frisbee, ale szczerze to nie  spodobało mi się i Roksi szuka sportu idealnego dla mnie, choć nie wyklucza frisbee, ma nadzieje że  kiedyś zachęci mnie do tego sportu.
 Często bywam w stajni, pierwszy raz pojechałam tam gdy miała 4 miesiące, wszystkich w sobie  rozkochałam. ;)
 Nie ukrywam że zawsze jestem grzeczna w stajni, nie szczekam żeby nie spłoszyć koni, czekam  spokojnie na koniec treningu.


   Mieszkam z kotką Nescą, adoptowaną 11.08.2015 roku z fundacji.
   Mam również najlepszą PSYjaciółkę Tosie.
   Tosia została wzięta z OLX przez przyjaciółkę Roksi.
   Z Tosią znamy się od małych szczyli. :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz